2014. augusztus 30., szombat

Vissza a suliba : haj

Sziasztook! Sajnos vagy nem sajnos de elkezdődött a suli  :( (na jó még nem de mindjárt). Most vissza a suliba hajat fogok nektek elkészíteni. Szerintem nem csak én vagyok úgy hogy suli időben felkelek és majd meghalok az álmosságtól. aztán belenézek a tükörbe és majd meghalok ettől a látványtól . Én ezt a hajat szoktam elkészíteni suliba mert a frufrumat elcsatolom de egy kicsit másképp.Ne haragudjatok hogy ilyen sokáig eltűntem de most voltam nyaralni (igen tényleg most :D )  Nem kell ezekhez a hajhoz                                                                                      semmi extra csak hullámcsat és a hajatok.




,Sztem a legegyszerűbb ez a haj hiszen csak egy tincset kell felhasználnotok :P . Csavarjátok meg a tincset és egy hullámcsattal tűzzétek a hajatokhoz. Bocsi a rossz képért de a kamerám .ÁÁÁ borzalom :)

Remélem h tetszett ez a bejegyzés és hogy elkészítitek ezt a 2 perces hajat . Ha igen küldjetek képet az e-mail címünkre. Iratkozzatok fel ha tetszik a blogunk.
                                                                                  # Cseni



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése