2014. augusztus 16., szombat

Színes nyári körmök (egy kis feketével)

Hali :3
Nekem szokásom hogy olyan legyen a körmöm mint a ruhám vagy legalább is színben hasonlítsanak. A mostani körmöm is így találtam ki :3. Esküvőn voltam és egy nagyon szép ruhában voltam..a ruha színei főleg a narancssárga ,rózsaszín ,zöld.  

Az én ruhámhoz tehát kell 3 színes és egy fekete körömlakk valamit fedőlakk .ÉÉÉS csíjámpóóór:3 :D. Igazából ez egy sima ombrés köröm ezért ugye csak egy szivacs kell hozzá.
+ egy sima fekete köröm és egy csillámporos.




Ombrés.: legfelül narancssárga, középen zöld alul pedig rózsaszín.






Elég rossz a kép de azért látszik. Ehez az kell hogy az alaplakk ne száradjon meg...szóval ahogy lekented a körmöd rögtön szórd be csillámmal majd úgy kend át még egy réteggel és szórd be még egyszer és utána jöhet a fedőlakk.








Szerintem nagyon jól néz ki :3
De igazából a fekete helyett is használhattam volna más színt akár az is lehetne csillámos vagy akár zöld vagy rózsaszín i. Szóval remélem tetszett és ha ti is csináltok olyan körmöt ami megy egy ruhátokhoz nyugodtan küldjétek el nekünk :* :)

~Petra:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése