2014. augusztus 28., csütörtök

Sulikezdés 2

Hahi:) Régebben láttam ezt a körmöt egy oldalon és nagyoooon megtetszett de eddig soha nem próbáltam meg..de most rászántam magam mert szerintem illik a sulis témához..
Kell hozzá                                                                        
  • világos körömlakk (én rózsaszínnel is megpróbáltam :3 )
  • olló, olyan újságpapír (napilap,a reklám újság nem jó )
  • alkohol, lehet venni gyógyszertárban is tömény alkoholt, én 51%-os alkohol tartalmú italt használtam 
  • csipesz



 Fesd ki a körmöd világosra. Hagyd teljesen megszáradni. Utána mártsd bele az alkoholba a papírt de csak egy pillanatra hogy pont átigya az alkohol.







             Rakd rá a körmödre és utána fülpisz-
kálóval még felülről is itasd át.








Utána óvatosan húzd le mert nekem pl a mutató ujjamon le jött még az alaplakk is!


#Petra:)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése