2014. augusztus 21., csütörtök

DIY : testradír

Sziasztook!
 Valamelyik nap a DM-ben nézelődtem és megláttam egy csokis-meggyes testradírt. *.* Igen ám de az árát kicsit sokaltam. Elkezdtem Youtube-on nézelődni és rájöttem hogyan lehetne otthon olcsón megcsinálni egy testradírt. De nem pazarlom a szót kezdjünk is neki.
 Ami kell: -só (a befőttes üveg tetőben láthatjátok)
               -olíva olaj
               - citrom
               - tál. fogtisztító pálcika,tartó edény,

1., a keverő tálba tedd a sót az olajat és  fél citrom levét.
Nem tudom mennyire látszik de olyan állagúnak kell lenni mint a jégdara. Figyelj rá hogy több só legyen mint folyadék(olaj.citromlé)







2., Kész is töltheted üvegbe.  Kicsit csúnya a képen de élőben szebb :$                                                                                                      
Remélem hogy ti is elkészítitek és hogy nektek is beválik. Ha megcsináltátok lécci küldjetek róla képet .

Sziasztook! #Cseni                  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése