2014. augusztus 7., csütörtök

Bajszos szívószál és könyvjelző :)

hali:)  

Egyszerre csináltam meg mind a 2-őt de azért megpróbálom érthetően külön-külön elmagyarázni :)

Kell egy olló, ceruza ,keményebb színes papír és egy sima fehér papír,(jah és ragasztó)















Sima fehér papírból kivágunk egy bajusz sablont, én félbehajtottam a papírt így tuti hogy szimmetrikus lesz :) 









A sablont rajzoljátok rá a színes karton hátoldalára (nekem 2x is kifért :3 ) majd vágd ki :)



(bocsi hogy az egész kép fordítva van :D ) na de nagyjából kész is :)
Eddig ugyan az ,de most jön a könyvjelző.










Vágjatok le a fehér papírból egy kis csíkot és a kis csík két végét ragasztózzátok be (A papír közepe ne legyen ragasztós mert akkor nem tudjátok rárakni a papír sarkéra)
És kéész is :) (ha megszáradt a ragasztó!!)








Szívószál

:)
szívószál... lyukazd ki középen és rakd rá a szívószálra szerintem nagyon jópofa :D

( ha már csinálsz ilyen szívószálat csinálhatsz hozzá gyümölcslevet :) én 2 körtét és egy nagyobb barackot turmixoltam össze 2dl 100%-os almalével :p naaaagyon finom lett)
 :* # P


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése