2014. augusztus 8., péntek

Termék teszt : Nivea Young Control Shine arckrém

Sziasztook! :D Ma egy termékteszt bejegyzést láthattok ami a Niveának az egyik arckrémével  fog  megtörténni. ( Bocsi a rossz felbontásért és képért de a kamerám bedöglött ezért egy rosszabb kamerával csináltam :( )
  Na akkor kezdjük is el .Erről a termékről tudni kell  hogy egy arc krém amit  azoknak ajánlok akiknek zsíros az arcuk ,fénylik .Sajnos nekem ilyen az arcom :/ Mattítani fogja egy darabig . Én este szoktam felvinni és néha smink alá.
°°°°°
Csomagolás: Mivel az arckrém mattító ezért szerintem a gyártó viccesnek tartotta hogy a csomagolás is matt . Szerintem is elég aranyos dolog :D
Illat: Nekem kicsit olyan naptej, napozás utáni testápoló illata van . Kellemes nem "nehéz" illatú . Szerintem pont jó.Szín:  Kékes ha kinyomod a tubusból . Talán az ég kék lenne rá a legjobb szó .
Hatékonyság :Szerintem perfect . 4-5 óráig bírja ami nagy szó. Hidratál, és mattít. Mi kell még ha ilyen terméket akarsz? ha sminkelsz is hatékony bár olyankor nem annyira hosszú ideig tartós.Nem nehéz viselni és nem melegít (mondjuk nem is hűsít)
Árérték arány:Leértékelve vettem 990 forintért de azt hiszem 2000 forint
Tartalom:: 75 ml és én majdnem minden nap használom 1 hónapja és ahhoz képest nagyon jól bírja .
Fontos tudnivalók !!  Ne várd hogy rögtön hatni fog nekem is kellet kísérleteznem 4-5 napot . Elösszőr tisztítsd meg az arcod arctonikkal ugyanis ha egy merő zsírra viszed fel tuti hogy nem fog hatni.Ha nem hatott kérlek ne nekem reklamálj hiszen több arctípus van és lehet hogy neked nem vált be . Köszönöm hogy megérted .
°°°°°
Remélem hogy tetszett a bejegyzés és hogy tudtam segíteni legyen szép napotok ! Sziasztook!#Cseni


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése