2014. augusztus 27., szerda

DIY sulikezdés..

Hali...:)..Borzalmas azt hallani hogy pár nap és megint kezdődik a suli...de sajnos ez így van......de  itt egy tipp hogy dobhatjátok fel régi tornazsákotokat vagy cipőtöket is ugyan azzal a módszerrel ..de például ott volt az esernyő is így őszre...
Kell hozzá:
  • textil filc vagy festék-ecset
  • polifón vagy valami szivacs..én azért választottam a polifónt mert ez nem szívja be a festéket
  • egy karton vagy vastag újság hogy a másik oldalt ne fogja meg
  • egy tornazsák (de akár póló is lehet) 
  • valami anyag pl. textil,szalag..(csinálhatsz rá masnit de akár szegecseket vagy strassz köveket is rakhatsz rá)

Először vágjatok a szivacsból egy tetszőleges formát.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3








Majd a zsákba tegyétek bele a papírt vagy kartont vagy a maradék szivacsot.






 Majd fessétek be a szivacsot és mindenhol jó erősen nyomjátok rá.





Én mikor levettem akkor láttam hogy 'vízálló' a zsák addig eszembe se jutott de megoldottam, átfestettem ecsettel és még az alakján is igazítottam egy keveset.




Még textilfilccel írtam is rá..( igaz hogy az csak 2 szív után jutott eszembe hogy a másik oldalra is festhettem volna és ott nem lett volna ott az a felirat...) de szerintem jól sikerült :)

#Petra:)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése