2014. augusztus 5., kedd

Halálfejes felsŐ


Hali :)
sztori: egy hasonló felsőt régebben láttam a buszon egy csajon..nagyoon megtetszett<3 
Már megpróbáltam 1-2 x de nem sikerült mert mindig elrontottam a száját (mindíg elvágtam az anyagot és így 2 lyukból 1 lett....(most is van egy ilyen lyuk :D)...szerintem nagyon jól néz ki <3 
próbáljátok ki és ha sikerül v ha nem is de elküldhetitek a képet az e-mail címünkre.. 
csenpetgera@freemail.hu  vagy hozzászólásban csatolhatod de legegyszerűbb ha elküldöd facebook oldalunkra:) : https://www.facebook.com/pages/Cajok/837619649582963?ref=hl
előre is köszi:)


nah akkor
1-  kell egy felső amit nem használsz de még jó rád ,egy filc vagy toll (amit ha kell ki lehessen mosni), olló








  2-  (nem látszik a képen) de rajzold meg hogy hol fogod levágni a póló ujját











3-  vágd le majd hajtsd félbe hosszában a pólót hogy egyformán legyen levágva:) (ez volt amit egyszer elszurtam) :)










4-  ha kész akkor így kellene kinéznie:) (jól vágtam el csak félre van varva az egész póló!)











5-  a póló HÁTÁRA rajzoljuk fel a mintát majd vágjuk ki (én a szájánál meguntam így kicsit csúnya lett )










6-  (bocsi de nem tudtam elfordítani)(és a jobb oldalon a szélén látszik h nem sikerült nem elvágni)
Szerintem nagyon jól néz ki:)
remélem neked is sikerül:)


# Petra;)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése