2015. március 10., kedd

Turkálók vs boltok

Sziasztook! Ma egy nagyon jó témát szeretnék feszegetni . A turik vs boltokban érvelek mindkettő lehetőség mellet . Remélem tetszeni fog .

Turkálók : Alapvetően én turi párti vagyok. Imádom őket . Egyedi vagy ha ott vásárolsz . Tuti nem látsz még egy olyat az utcán mint ami neked van  Az eredeti feléért  kapsz minőségi cuccokat persze csak akkor ha minőségi turikba jársz. Sajnos ezekből is vannak a rossz minőségű boltok  de hát ilyen az élet. A bejegyzés végén mutatok képeket az én turis cuccaimról és remélem hogy kicsit sikerült titeket is el csábítani a turikba ;)

Boltok: Minőség. Viszont lehet hogy másnap a buszon találkozol egy ugyan olyan cipővel kabáttal . Ami persze nem baj hiszen nagyon jó szituációk is lehetnek ezekből. De én szeretek egyedi lenni. Sajnos 1-2 bolt egy khmm kicsit drága . Ez egy olyan harc amiben senki nem fog nyerni. Vannak a " csak a boltokba megyek turiról szó se lehet" emberek vannak a " nekem mindegy imádom mindkettő választékát " ilyen vagyok én is . És vannak a " csak a turi mert egyedi akarok lenni" emberek.
Talán tudtam segíteni nektek . És akkor végre jöjjön a ruhák ideje . Íme néhány turis cuccom amiket immádok . Hangsúlyozom ezek turkálókból hozott dolgok!



 Sziasztook! #Cseni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése