2015. március 9., hétfő

Clarie's mini haul

Sziasztook! Nem rég a Clarie's-ben jártam és rábukkantam 2 nagyonnagyon cuki dologra .

1., Clarie's körömlakk
 Jó minőségű körmlakkok vannak ebben a boltban amiket én immádok. Akciósan jutottam hozzá ehhez a példányhoz . Nekem nagyon bejön a színe, Vagány de mégsem fekete . Pont erre volt szükségem :) Ára : 790 ft ( nem akciósan)

Ár/érték : 4/5
minőség: 5/5
Pigmentáltság : 4/5( Kétszer kentem fel hogy elérjem a kívánt hatást)




















2., Fülbevaló
Alapból nekem minden bizsutól begyullad a fülem. Sad story :( . De ettől a fülbevalótól semmi bajom nem volt amitől nagyon boldog vagyok. Akinek nem esik le ez egy maci akinek a "masnija" egy pici kő. 1250 ft volt de teljesen megérte én úgy gondolom.
Ár/ érték:  5/5 amiért semmi bajom nincs tőle
Minőség : 4/5 Kicsit a szára ferde volt amikor vettem de ettől függetlenül minden prima


Sziasztook! #Cseni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése