2014. október 19., vasárnap

Minden ami fogszabályzó 1.

Sziasztook :)
Nemrégen felrakták az alsó (éjjel-nappali) fogszabályzómat fél évvel ezelőtt pedig a felsőt. Amikor a felsőt felrakták 2 napig nem mertem mást enni csak joghurtot...de 1 hét után teljesen megszoktam....Ugyan ez van az alsóval .. nagyon furcsa volt de kezdem egész jól megszokni....(igaz hogy az eléggé idegesítő számomra hogy mindenki megkérdezi hogy fájt ? meg hogy ..és mit eszel? persze szívesen válaszolok de néha nagyon idegesítő..

Azért gondoltam hogy elkezdek egy ilyen bejegyzés sorozatot írni, mert én már a felső fogszabályzó felrakása után 3-4nappal meguntam a joghurtot főzeléket stb. ..pépes ételeket.....és gondoltam hogy az interneten annyi dolog van fent biztos találok legalább 1-2 olyan oldalt ami a fogszabályzóval foglalkozik... találtam is jó oldalakat amik leírták hogy hogyan zajlik a felrakás de utána a vele élést egy oldal se írta....ezért gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat...

Fogszabályzóval a legjobb barát a főzelék joghurtok és pépesebb puhább ételek?.???.
Csak felső fogszabályzóval: még tudtam egész jól tudtam rágni de ugye harapni (elöl) nem mivel azt nem is szabad vele .....:((
Alsóval: már nagyon pici falatokat kell (tépnem,vágnom.) ahhoz hogy eltudjam rágni..... nem minden reggel van kedvem hogy egy szendvicset 10-óraira felszeleteljek.....meg ha vajas akkor ugye minden tiszta vaj lesz mire széttépkeded akkora faltra hogy eltudd 'rágni'.......
ezért sokkal egyszerűbb mondjuk joghurtot vinni....igaz hogy nem laktató de ha raksz bele pl
  • reszelt almát vagy karikázott banánt
  • vagy kekszet..ha áll egy dobozban a joghurttal kb 1 órát a keksz megpuhul...
Szóval mostantól próbálok mindenféle segítséget leírni, lesz pár süti recept és miden ami fogszabályzó....ha van kérdésetek írhattok nekünk facebook fiókunkba vagy oldalunkra is....szívesen segítek ha tudok :)

De pl itt is egy turmix..
  • alma
  • körte
  • 100%-os gyümölcs(konzerv lé is jó , mondjuk barack és a konzerv nagy részét leturmixolod a másik részét feldarabolod éés gyümölcs salátát csinálsz belőle :) ééés kész is..
DE IGAZÁBÓL TURMIXGÉPPEL ÉS KÉSSEL BÁRMIT MEGLEHET ENNI!!!
felesleges bele + cukor....
annyit még hogy garantálom hogy egy keveset fogyni fogsz...mivel a harmadik széttrancsírozott szendvics falat után elmegy a kedved az evéstől :// :(
#petra:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése