2014. október 8., szerda

3 otthoni arcpakolás házilag

Lisztel az arcbőrünkért:

A B vitamin tisztít az E-vitamin pedig öregedés gátló..(persze halhatatlan nem leszel..:p)
  • 1 és fél evőkanál teljes kiőrlésű liszt
  • annyi víz amennyit 'felvesz' de kenhető állaga legyen ne folyjon

Paradicsommal az arcbőrünkért


  • 1 és fél evőkanál teljes kiőrlésű liszt
  • és annyi paradicsom amennyit 'felvesz'
Ezt (ezeket) csomó mentesre elkevered...és 25 - 30 percig maradjon rajtad...közben lefeküdhetsz és fél óra nyugi a hosszú pörgős nap előtt vagy után..:3

Mézzel az arcbőrünkért

  • élesztő 
  • és méz 
 pattanás ellen....Én eddig soha nem voltam hajlandó kipróbálni...mert
1-szerintem az élesztő büdös..
2 -a mézet naaaaaaaaaaaygon nem szeretem...
de most megcsináltam de ugye rögtön nem történt semmi...de rendszeres használattal mondjuk heti 1x-2x kedden és szombaton...biztos hogy észre fogok venni valamit.

#Petra:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése