2014. szeptember 10., szerda

♥ Cukorka köröm ♥

Sziasztook! Elég rég volt már körmös bejegyzés szóval most csináltam egyet .Ez a köröm hasonlít egy cukorkára de nem a pontos mása . Szerintem cuki de ti is döntsetek.
 Kell hozzá:- egy rózsaszín körömlakk( én a  claire's lollypop nevű pink körömlakkot választottam.
                  - egy fehér kl (körömlakk)
                  -egy darabos csillámos kl(szintésn  claire's körömlakkját választottam ez a summer ball névre hallgat.
                  - ha akartok egy átlátszó kl



1., a gyűrűs ujjad kivételével minden ujjadra vidd fel a rózsaszín kl-ot és értelem szerűen a fehéret vidd fel a gyűrűs ujjadra .



2., Most jöhet ez a darabos cucc aminek tényleg nem tudom a nevét :( én személy szerint 2 rétegbe vittem fel de ha neked úgy tetszik akkor vidd fel 1-be vagy akár 3.ba :D
Remélem hogy tetszett az ötletem és hogy elkészítitek ezt a manikűrt . Ha igen küldjetek róla képet az e-mail címünkre
 #Cseni


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése